جستجو
|
تاریخ: ۲۴.۰۶.۱۳۹۳
ماژول:
موضوع: خیر
اختتامیه جشنواره منطقه ای تئاتر سوره ماه برگزار شدو طبق رای هیات داوران نمایش کبوتران چاهی به نویسندگی عدالت فرزانه و کارگردانی علی جاور به مرحله سراسری معرفی شد...
لازم به ذکر است محمدرضا بهرامی برای طراحی صحنه و فاطمه عسگری هم در بخش بازیگری زن بخاطر نمایش کبوتران چاهی مورد تقدیر قرار گرفتند و علی جاور هم حائز رتبه برگزیده کارگردانی جشنواره شد.
البته دو نمایش از استانهای لرستان و سیستان و بلوچستان هم بعنوان کارهای منتخب اما مشروط به بازبینی مجدد معرفی شده اند.
این موفقیت را به علی جاور - محمدرضا بهرامی و فاطمه عسکری و گروه اجرای تبریک میگوئیم.
ارسال شده توسط: مدیر سایت
|
|
|
تاریخ: ۰۲.۰۸.۱۳۹۲
ماژول:
موضوع: خیر
به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، مراسم اختتامیه بیست و دومین جشنواره سراسری تئاتر «سوره ماه» با حضور محسن مؤمنی شریف؛ رئیس حوزه هنری، مجید مصلحی؛ مدیر امور استانها و مجلس حوزه هنری، رحمت امینی؛ دبیر هنری جشنواره، علیرضا معینبخش؛ مدیر امور اداری و مالی حوزه هنری، سید حسین نقوی؛ نماینده مجلس شورای اسلامی، اسمعیل عالیزاد؛ دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر فجر و هنرمندانی چون عزتالله انتظامی، داوود رشیدی، احترام برومند، اسمعیل خلج، جهانگیر الماسی، حسین پارسایی، حسن دولتآبادی و جمع دیگری از مدیران و فعالان عرصه تئاتر در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد...
در این مراسم، برگزیدگان بیست و دومین جشنواره سراسری تئاتر «سوره ماه» در بخشهای مختلف معرفی و از آنها به شرح ذیل تقدیر شد: آرا هیات داوران بیست و دومین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه «بخش استعدادهای جوان» موسیقی هیات داوران ضمن تقدیر از بهنام رحیمی برای موسیقی نمایش «ترانه ای برای آیدا» جایزه موسیقی برتر این بخش را برای نمایش جامانده به سجاد كیانی اهدا كرد. طراحی صحنه هیات داوران ضمن تقدیر از وحید لاری برای طراحی صحنه نمایش «جامانده» جایزه طراحی صحنه برتر این بخش را برای نمایش «آلیس دختر قصه و توت فرنگی هایش» به حسین منتظمی اهدا كرد. نمایشنامه نویسی با قدرانی از حمیدرضا نعیمی و امیر دژاكام هیات داوران ضمن تقدیر از امین عالمی برای نمایشنامه «آلیس دختر قصه و توت فرنگی هایش» جایزه نمایشنامه برتر این بخش را برای نمایش «جامانده» به بهار محمودزاده اهدا كرد. بازیگر زن هیات داوران ضمن تقدیر از خانمها آیدا صادقی، برای بازی در نمایش «آلیس دختر قصه و توت فرنگی هایش» و زارا مولایی برا ی بازی در نمایش بید خون جایزه برتر زن را برای نمایش جامانده به ستوده حیدری اهدا كرد. بازیگر مرد هیات داوران ضمن تقدیر از ابوالفضل امامیزاده برای بازی در نمایش «نقل رستم و سهراب» جایزه بازیگری برتر مرد را برای نمایش ابوالهول حمید اصغری تتماج اهدا كرد. كارگردانی تندیس جشنواره دیپلم افتخار و جایزه بهترین كارگردانی در بخش استعدادهای جوان مشتركاً به شرح زیر تقدیم شد: برای كارگردانی نمایش «آلیس دختر قصه و توت فرنگی هایش» به غزل نعیمی برای كارگردانی نمایش «جامانده» به بهار محمودزاده آرا هیات داوران بیست و دومین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه «بخش مسابقه» موسیقی كاندیدا ها: سعید رضایت نمایش سیاریحون پیام شریف نژاد نمایش وقتی خدا گریه می كند علی امیدی نمایش كاریزما مهدی حسنی نمایش تار شیشه ای محمد فرشته نژاد نمایش سایه سكوت لوح تقدیر و جایزه سوم موسیقی به پیام شریف نژاد برای نمایش « وقتی خدا گریه میكند»از لرستان اهداء شد. لوح تقدیر و جایزه دوم موسیقی به محمد فرشته نژاد برای نمایش «سایه سكوت» از تهران اهداء شد. تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه اول موسیقی به سعید رضایت برای نمایش «سیاریحون» از تهران اهداء شد. طراحی صحنه كاندیدا ها: ابوالفضل سلیمی نمایش كاریزما میثم نویریان نمایش 92 درصد زندگی امین فاضلی نمایش تار شیشه ای لیلا رفیع زاده نمایش سایه سكوت روح الله امامی نمایش وقتی خدا گریه می كند لوح تقدیر و جایزه سوم طراحی صحنه به میثم نویریان طراح صحنه نمایش «92 درصد زندگی» از خراسان رضوی اهداء شد. لوح تقدیر و جایزه دوم طراحی صحنه به امین فاضلی طراح صحنه نمایش «تار شیشه ای» از خراسان رضوی اهداء شد.
تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه اول طراحی صحنه به روح الله امامی طراح صحنه نمایش «وقتی خدا گریه می كند» از لرستان اهداء شد. نمایشنامه نویسی هیات داوران در این بخش با تقدیر از حضور نصرالله قادری و حمیدرضا آذرنگ معرفی كرد: كاندیداها : خسرو امیری نمایش آش سرخ پشت پا ناصر حبیبیان و اصغر خیللی نمایش وقتی خدا گریه می كند عباس جانفدا نمایش 92 درصد زندگی سید محمد مساوات نمایش بیضایی لوح تقدیر و جایزه سوم نمایشنامه نویسی به عبدالرضا سواعدی برای نمایش «عالیه» از خوزستان اهدا شد. لوح تقدیر و جایزه دوم نمایشنامه نویسی به اصغر خلیلی و ناصر حبیبیان برای نمایش «وقتی خدا گریه می كند» از لرستان اهدا شد. تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه اول نمایشنامه نویسی به خسرو امیری برای نمایش «آش سرخ پشت پا» از تهران اهداء شد. بازیگر زن كاندیداها : مریم ندایی نمایش ما سه تن بودیم جمیله ستوده نیا نمایش كاریزما ندا گلرنگی نمایش سیاریحون سوگل سادات خلیق نمایش بیضایی مهتاب باجلان نمایش سایه سكوت شادیه مولانایی نمایش خنكای ختم خاطره سولماز همت زاده نمایش فنجان آبی لوح تقدیر و جایزه سوم بازیگری زن مشتركاً به سوگل سادات خلیق به خاطر بازی در «بیضایی» از تهران و جمیله ستوده نیا به خاطر بازی در نمایش«كاریزما» از یزد اهداء شد. لوح تقدیر و جایزه دوم بازیگری زن به مهتاب باجلان به خاطر بازی در نمایش «سایه سكوت» از تهران اهداء شد. تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه بازیگری اول زن به ندا گلرنگی برای نمایش «سیاریحون »از تهران اهداء شد. بازیگر مرد كاندیداها : كوروش شاهونه نمایش آش سرخ پشت پا سید علی موسویان نمایش پلاك 8 سعادت الله همت زاده نمایش فنجان آبی محمد علی محمدی نمایش بیضایی عبدالرضا سواعدی نمایش عالیه حامد وكیلی نمایش تار شیشه ای فرید قبادی نمایش سایه سكوت خشایار قائد رحمتی نمایش خنكای ختم خاطره ابوالفضل حاجی علی خانی نمایش سیاریحون مهدی قانع نمایش كاریزما محمد جهانپا نمایش تار شیشه ای لوح تقدیر و جایره سوم بازیگری مرد مشتركاً به كوروش شاهونه برای بازی در نمایش «آش سرخ پشت پا» از تهران و سعادت الله همت زاده برای بازی در نمایش «فنجان آبی» از «چهار محال و بختیاری» اهداء شد. لوح تقدیر و جایزه دوم بازیگر مرد به فرید قبادی برای بازی در نمایش «سایه سكوت» از تهران اهداء شد. تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه اول بازیگر مرد به سید علی موسویان برای بازی در نمایش «پلاك 8 » از تهران اهداء شد. كارگردانی كاندیداها : محمدزوار بی ریا نمایش پلاك 8 سید محمد مساوات نمایش بیضایی كیوان صباغ نمایش تار شیشه ای محمد رضا عطایی فر نمایش سایه سكوت امین ابراهیمی نمایش خنكای ختم خاطره حامد مهریزی زاده نمایش كاریزما لوح تقدیر و جایزه سوم كارگردانی مشتركاً به امین ابراهیمی برای نمایش «خنكای ختم خاطره» از لرستان و كیوان صباغ برای نمایش «تار شیشه ای » از خراسان رضوی اهداء شد. لوح تقدیر و جایزه دوم كارگردانی به محمدرضا عطایی فر برای نمایش «سایه سكوت» از تهران اهداء شد. تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه اول كارگردانی به محمد زوار بی ریا برای نمایش «پلاك 8» از تهران اهداء شد. همچنین ستاد برگزاری جشنواره و هیت داوران از میان نمایش های به اجرا در آمده در دو بخش مسابقه و استعداد های جوان 4 نمایش را بدون ذكر الویت به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر معرفی نمود: نمایش آش سرخ پشت پا از تهران، نمایش تار شیشه ای از خراسان رضوی، نمایش كاریزما از یزد و نمایش جا مانده از تهران عبدالرضا سواعدی نمایش عالیه. یادآور میشود، بیست و دومین جشنواره سراسری تئاتر «سوره ماه» به دبیر هنری رحمت امینی از 22 مهر در حوزه هنری آغاز و عصرگاه دوشنبه 29 مهرماه با برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان به كار خود پایان داد
ارسال شده توسط: مدیر سایت
|
|
|
تاریخ: ۱۵.۱۱.۱۳۹۱
ماژول:
موضوع: خیر
با حضور مسئولان عالی کشوری مراسم اختتامیه سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در تالار وحدت برگزار شد پنجشنبه 12 بهمن 1391 - 23:12 مراسم اختتامیه سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با حضور محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری اسلامی ایران، سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید شاه آبادی، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، قادر آشنا، مدیرکل هنرهای نمایشی و هنرمندان تئاتر صبح پنجشنبه، 12 بهمن ماه، در تالار وحدت برگزار شد...
به گزارش روابط عمومی سی ویکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیش از آغاز سخنان خود اشعاری با مضمون هنر و هنرمند قرائت کرد. وی در ابتدای سخنان خود تئاتر را حسی ترین هنر روزگار و قطعه ای از غم، شادی، درد و رنج آدمیان دانست و افزود: هنرمند برای ارائه این مفهوم تمام وجودش را عرضه کرده و روح کلمات را به روح نمایش تبدیل می کند تا با روح مخاطب درآمیزد.حسینی در ادامه یادآور شد: اگر امروز با پدیده و خیزش اسلامی مواجه هستیم، بی تردید از تلاش هنرمندان دلسوز جهان اسلام در سه دهه گذشته تاثیر گرفته است. هنر آن گاه که از حقیقت سخن می گوید تاثیری نامیرا خواهد داشت و این سده آغاز تعامل فرهنگ ها و رسوایی نیرنگ هاست، البته این تقابل از نگاه نظام سلطه است.وی با بیان اینکه این ملت ها هستند که در مسیر عقلانی و منطقی سرنوشت خود را رقم می زنند، اظهار کرد: اگر غنی ترین رمان های جهان از ادبیات کشورمان وام می گیرد، چرا نباید ادبیات نمایشی به میراث بی قیاس مردان حقیقت جو بیشتر تکیه کند. آمارها نشان می دهد از میان 130 اثر نمایشی در جشنواره 125 اثر زاییده مائده های سرزمینی است.وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه افزود: در آغازین سال دهه چهارم این جشنواره، هنرآفرینان جوان خوش درخشیدند. همچنین استقبال بی نظیر مردم نشان دهنده حضور آثاری موفق است. علاوه بر این، کیفیت برخی آثار در سطح جهانی بود. وی ادامه داد: در این راستا نشان علمی درجه یک فرهنگ و هنر کشور به چند شخصیت گرامی عرصه نمایش که عمری فیض آسمانی و روح ایمانی به سبز کردن خاطر ملت ارزانی داشتند به دست رئیس جمهوری اسلامی ایران، اهداء خواهد شد.در ادامه این مراسم داوود رشیدی از هنرمندان پیش کسوت تئاتر طی سخنانی تئاتر را هنر اندیشه و هنری فاخر دانست و گفت: تئاتر هنری انسان ساز است و به دلیل بالا رفتن آگاهی های عمومی و رشد تحصیلات آکادمیک، مخاطبان جدیدی آمده اند؛ چراکه تئاتر به دلیل زنده بودنش نسبت به سینما و تلویزیون خاص تر است.وی با بیان اینکه بودجه ای که در اختیار تئاتر قرار گرفته بسیار محدود است، تصریح کرد: در حال حاضر نیار به تقویت این بودجه وجود دارد. حدود 150 هزار هنرمند در عرصه تئاتر کشور فعال هستند که نیاز به حمایت بیشتری دارند. بنابراین باید از فعالیت های نمایشی شهرستان ها که بودجه فرهنگیشان از طریق استانداری ها تامین می شود، حمایت بیشتری کرد تا تئاتر در شهرستان ها نیز ارتقاء یابد.رشیدی بودجه تئاتر را نسبت به سینما و تلویزیون ناچیز دانست و افزود: دستمزد هنرمندان تئاتر هیچ گاه جبران زحمات آن ها را نمی کند. ایجاد ردیفی مستقل در بودجه عمومی کشور برای تولید تئاتر فاخر با استانداردهای روز دنیا از مهم ترین مطالبات هنرمندان تئاتر است؛ بنابراین از مسئولان می خواهیم که به دیدن تئاتر بروند تا از نزدیک با اثرات مثبت تئاتر آشنا شده و برای حل مشکلات و کمبودهای آن اقدام کنند. بنابراین با احترام از رئیس جمهور می خواهیم تا این قدم را برداشته و به تئاتر رونق بیشتری بدهند.در ادامه کلیپی از فعالیت های ژاله علو، عزت الله انتظامی، محمدعلی کشاورز، جمشید مشایخی و داوود رشیدی پخش شد.سپس حاجی خانی مدیر کل امور مدیران ارشد و اهدای نشانهای دولتی، طی سخنانی گفت: هیئت مدیران به منظور تجلیل از هنرمندان پیش کسوت ایرانی به پنج تن از نقش آفرینان عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون که بیش از نیم قرن فعالیت مستمر و موثر داشته اند و خالق آثار ارزشمندی بوده اند از سوی رئیس جمهوری اسلامی ایران نشان درجه یک فرهنگ و هنر اعطاء می کند.وی در ادامه بیوگرافی محمدعلی کشاورز و داوود رشیدی را قرائت کرده و خاطرنشان کرد: ژاله علو، عزت الله انتظامی و جمشید مشایخی به دلیل کسالت نتوانستند در این مراسم حضور یابند.سپس محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری اسلامی ایران، اسفندیار رحیم مشائی، سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و داریوش ارجمند برای اعطای نشان داوود رشیدی و محمدعلی کشاورز روی صحنه حاضر شدند.محمدعلی کشاورز، هنرمند پیش کسوت تئاتر طی سخنانی ضمن قدردانی از مردم ایران اظهار کرد: من از بین مردم آمده ام و ما همه چیزمان باید در راه سرزمین عزیزمان باشد، رئیس جمهور نیز برای آبادانی این کشور بسیار تلاش کرده اند. زنده بودن و سلامتی را برای تمام مردم ایران و رئیس جمهور آرزومندم.در ادامه، جوایز بخش مسابقه بینالملل اهدا شد.با پخش تصاویری از ثریا شیرزادی - هنرمند پیشکسوت حوزه تئاتر در کرمانشاه، - بهروز بقایی - بازیگر تئاتر - و محمود استادمحمد - نمایشنامهنویس و کارگردان تئاتر ایران- از این سه هنرمند تقدیر شد. در ادامه کلیپی از زنده یاد حمید سمندریان، پدر تئاتر ایران، با صدای مرحوم خسرو شکیبایی برای حاضران پخش شد و بدین ترتیب از این دو هنرمند در این مراسم یاد شد.در پایان نیز از مدیران ارشاد استان هایی که جشنواره مناطق را در استان های کهکیلویه و بویراحمد، لرستان، گیلان و منطقه آزاد چابهار برگزار کرده بودند، تقدیر شد.
گفتنی است، مسئولان تئاتر کشور و همچنین جمع زیادی از هنرمندان تئاتر در این مراسم حضور داشتند.
ارسال شده توسط: مدیرسایت
|
|
|
تاریخ: ۱۶.۰۸.۱۳۹۱
ماژول:
موضوع: خیر
مصطفی محمودی را بهتر بشناسیم ...
مصطفی محمودی تاریخ و محل تولد: 1350 شیراز تخصص: روزنامهنگار، منتقد، مشاور امور فرهنگی هنری و ارتباطات رسانهای تحصیلات: مهندسی صنایع چوب و سلولز از دانشگاه آزاد اسلامی واحد نوشهر و چالوس؛ 1374، مدرک عالی روابط عمومی از انجمن بینالمللی روابط عمومی ؛ 1376
اجراها:
نگارش نقد نمایش"دوگ" نوشته"محمد لطفی" به کارگردانی"محمد مظفری"؛ تهران، تالار مهر حوزه هنری؛ 1386 ، تهران، نشریه روزانه چهارمین جشنواره سراسری تئاتر ماه، شماره 6؛ 1381 نگارش نقد نمایش"شبی از شبهای یلدا" به کارگردانی"جلال سلامتی اوزینه"؛ تهران، تالار مهر حوزه هنری 1386؛ تهران، نشریه روزانه چهارمین جشنواره سراسری تئاتر ماه؛ شماره 5؛ 1386 نگارش نقد نمایش"راپرتهای یومیه ایام از یاد رفته" نوشته"محمدرضا رهبری" به کارگردانی"احسان جانمی"؛ تهران، تالار اندیشه، 1386؛ تهران، نشریه روزانه چهارمین جشنواره سراسری تئاتر ماه، شماره 4؛ 1386 نگارش نقد نمایش"راه کمال" نوشته و کارگردانی"کامل نوروزی"؛ تهران، حوزه هنری، تالار اندیشه؛1386، تهران، نشریه روزانه چهارمین جشنواره سراسری تئاتر ماه، شماره 2؛ 1386 نگارش نقد نمایش"بازی نامه فرود" نوشته"امیر دژاکام" به کارگردانی"رهام مخدومی"؛ تهران، حوزه هنری تالار مهر؛ 1386، تهران، نشریه روزانه چهارمین جشنواره سراسری تئاتر ماه، شماره 1؛ 1386 نگارش نقد نمایش"پردهها از راه میرسند" نوشته"چارلز دیزنزو" به کارگردانی"هوشمند هنرکار"؛ تهران، تالار اصلی مولوی؛ 1386؛ تهران، مجله نمایش، شماره 98-97 ؛ 1386 نگارش یادداشت و مقاله با عنوان: "حلقههای مفقوده تئاتر مقاومت، کیفیتی که قربانی کمیت شد"؛ تهران، روزنامه مردم سالاری، شماره 1620؛ 1386 نگارش یادداشت با عنوان "شورای انتخاب آثار تالارهای نمایشی؛ از رویا تا واقعیت"؛ تهران، روزنامه بانیفیلم، شماره ، 922؛ 1386 نگارش یادداشت با عنوان "جایگاه کودکان در تئاتر کشور کجاست؟"؛ تهران، روزنامه آفرینش، شماره 1269، 1380 نگارش یادداشت با عنوان "نمایشهای خیابانی را جدی بگیرید"؛ تهران، روزنامه آفرینش، شماره 1268؛ 1380 نگارش یادداشت با عنوان"برای اجرای عمومی نمایشهای خارجی چارهاندیشی کنید"؛ تهران، روزنامه آفرینش شماره 1266؛ 1380 نگارش نقد نمایش"آیا تا به حال عاشق بودهای روژانو" نوشته و کارگردانی"چیستا یثربی" ؛ تهران، حوزه هنری، تالار مهر ، 1386؛ تهران، روزنامه مردم سالاری، شماره 1653؛ 1386 نگارش نقد نمایش"طوبی در جنگ" نوشته"محمد ابراهیمیان" به کارگردانی"مسعود دلخواه"؛ تهران، حوزه هنری، تالار مهر ، 1386؛ تهران، روزنامه مردمسالاری، شماره 1640، 1386 نگارش نقد نمایش"جایی دیگر" نوشته و کارگردانی "هادی حجازیفر" ؛ تهران، تالار اصلی مولوی؛ 1384، تهران، نشریه نقد تئاتر، 1384 نگارش نقد نمایش"شیطان با سه شاخ طلایی" نوشته"اف. کی راشد "به کارگردانی"دیتر کومل" از آلمان، تهران، تئاترشهر، تالار اصلی؛ 1384؛ تهران، نشریه نقد تئاتر؛ 1384 نگارش نقد نمایش"خانه فراموشان" نوشته و کارگردانی "طلا معتضدی" ؛ تهران، تالار اصلی مولوی؛ 1384، تهران، نشریه نقد تئاتر؛ 1384 نگارش نقد نمایش"اصحاب کهف" محصول کشور نخجوان؛ تهران، تالار هنر، 1384، تهران، نشریه روزانه نمایش، شماره 4؛ 1384 نگارش نقد نمایش"پنجرهها" نوشته و کارگردانی "فرهاد آئیش" ؛ تهران، تئاترشهر، تالار اصلی، 1384؛ تهران، روزنامه آفرینش، شماره 2330، 1384 نگارش نقد نمایش"فنز" نوشته و کارگردانی "محمد رحمانیان" ؛ تهران، تئاترشهر، تالار چهارسو؛ 1384، تهران، روزنامه آفرینش، شماره 2290؛ 1384 نگارش نقد نمایش"فنز" نوشته و کارگردانی "محمد رحمانیان" ، تهران، تئاترشهر، تالار چهارسو، 1384؛ تهران، روزنامه تهران تایمز، شماره 126؛ 1384 نگارش نقد نمایش"خانه" نوشته"زهره مجابی" به کارگردانی"سپیده نظریپور"؛ تهران، تئاترشهر، تالار شماره 2؛ 1384، تهران، روزنامه آفرینش، شماره 2232؛ 1384 نگارش نقد نمایش"دن کاملیو" به کارگردانی"کوروش نریمانی"؛ تهران، تئاترشهر، 1384؛ تهران، نشریه روزانه بیست و چهارمین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر؛ 1384 نگارش نقد نمایش"تیاتر اجباری" نوشته و کارگردانی"حسین کیانی"؛ تهران، تئاترشهر، تالار قشقایی؛ 1383؛ تهران، روزنامه آفرینش، شماره 2108؛ 1383 نگارش نقد نمایش "بی شیر و شکر" نوشته"حمید امجد" به کارگردانی مشترک"مهرداد ضیایی و حمید امجد" تهران، تئاترشهر، تالار قشقایی؛ 1383؛ روزنامه آفرینش، شماره 2084؛ 1383 نگارش نقد نمایش"سه خانه کوچک" نوشته"مهدی پوررضائیان" به کارگردانی"مهرداد رایانیمخصوص"؛ تهران، تئاترشهر، تالار سایه؛ 1383؛ تهران، روزنامه آفرینش، شماره 2080؛ 1383 نگارش نقد نمایش"رعنا" نوشته " نوشته حمیدرضا آذرنگ"، به کارگردانی "سپیده نظریپور" ؛ تهران- تئاترشهر، تالار سایه؛ 1383، تهران، روزنامه آفرینش، شماره 2074، 1383 نگارش نقد نمایش"رعنا" نوشته "حمیدرضا آذرنگ" به کارگردانی"سپیده نظریپور"؛ تهران، تئاترشهر، تالار سایه؛ 1383، روزنامه تهران تایمز، شماره 195؛ 1383 نگارش نقد نمایش"گوش کن" نوشته"محمد رضاییراد" به کارگردانی"آناهیتا اقبالنژاد"؛ تهران، تئاترشهر، تالار شماره 2؛ 1383، روزنامه تهران تایمز، شماره 53؛ 1383 نگارش نقد نمایش"ناتمام" نوشته"محمد چرمشیر" به کارگردانی"آناهیتا اقبالنژاد"؛ تهران، تئاترشهر، تالار شماره 2؛ 1383؛ روزنامه تهران تایمز، شماره 49؛ 1383 نگارش نقد نمایش"زنان مهتابی، مرد آفتابی" نوشته"چیستا یثربی" به کارگردانی"کوروش زارعی"؛ تهران، تئاترشهر، تالار سایه؛ 1383، ماهنامه"صحنه"، شماره 15؛ 1383 نگارش نقد نمایش"خسیس" نوشته"مولیر" به کارگردانی "ابوالفضل پورعرب"؛ تهران، تالار وحدت؛ 1383، ماهنامه"صحنه"، شماره 14؛ 82-1383 نگارش نقد نمایش"هالما و رینا" نوشته"ایزاک ایزماییل ایزاک" به کارگردانی"کتایون حسینزاده"؛ تهران، تئاترشهر، تالار نو؛ 1381، ماهنامه صحنه، شماره3؛ 81-1382 نگارش نقد نمایش"یرما" نوشته"فردریکو گارسیا لورکا" به کارگردانی"گلرخ میلانی"؛ تهران، تئاترشهر، تالار سایه؛ 1381، ماهنامه صحنه، شماره 3، 81-1382 نگارش نقد نمایش"هشتمین خوان" نوشته"محمد رضاییراد" به کارگردانی"آروند دشتآرای"؛ تهران، تئاترشهر، تالار نو؛ 1382، ماهنامه صحنه، شماره 13 ؛ 1382 نگارش نقد نمایش"هشتمین خوان" نوشته"محمد رضاییراد" به کارگردانی"آروند دشتآرای"؛ تهران، تئاترشهر، تالار نو؛ 1382، روزنامه تهران تایمز، شماره 216؛ 1382 نگارش نقد نمایش"مرغ دریایی من" یا "چخوف - ساد" به کارگردانی"محمد رحمانیان"؛ تهران، تئاترشهر، تالار نو؛ 1382، ماهنامه صحنه، شماره 12؛ 1382 نگارش نقد نمایش"روی زمین" نوشته و کارگردانی"افروز فروزند" ؛ تهران، تئاترشهر، تالار سایه؛ 1382، ماهنامه صحنه، شماره 11؛ 1382 نگارش نقد نمایش"برخورد نزدیک از نوع آخر" نوشته"چیستا یثربی" به کارگردانی"سیما تیرانداز"؛ تهران، تئاترشهر، تالار قشقایی؛ 1382، ماهنامه صحنه، شماره 10؛ 1382 نگارش نقد نمایش"یادگاریها" نوشته"محمد چرمشیر" به کارگردانی"رویا کاکاحنانی"؛ تهران، تئاترشهر، تالار شماره 2؛ 1382، تهران، ماهنامه صحنه ، شماره 9؛ 1382 نگارش نقد نمایش"حاشیهای بر خسرو و شیرین" نوشته و کارگردانی "داریوش رعیت" ؛ تهران، تئاترشهر، تالار شماره 2؛ 1382، تهران، روزنامه تهران تایمز، شماره 28؛ 1382 نگارش نقد نمایش"محو" نوشته"ناصر مردانی" به کارگردانی"سید بهرام سرورینژاد"؛ تهران، تئاترشهر، تالار شماره 2؛ 1382، تهران، روزنامه تهران تایمز، شماره 28؛ 1382 نگارش نقد نمایش"ناخوانده" نوشته"محمود ناظری" به کارگردانی"فروغ قجابگلی و طوفان مهردادیان" ؛تهران، تئاترشهر، تالار نو، 1382؛ تهران، روزنامه تهران تایمز، شماره 28؛ 1382 نگارش نقد نمایش"ناخوانده" نوشته"محمود ناظری" به کارگردانی"فروغ قجابگلی و طوفان مهردادیان"؛ تهران، تئاترشهر، تالار نو؛ 1382، تهران، روزنامه جوان، شماره 1174؛ 1382 نگارش نقد نمایش"هالما و رینا" نوشته"آیزاک ایزماییل آیزاک" به کارگردانی"کتایون حسینزاده"تهران، تئاترشهر، تالار نو؛ 1382، روزنامه تهران تایمز، شماره 6؛ 1382 نگارش نقد نمایش"پاییز" نوشته و کارگردانی"نادر برهانیمرند"؛ تهران، تئاترشهر، تالار سایه؛ 1382، تهران، روزنامه تهران تایمز، شماره 6؛ 1382 نگارش نقد نمایش"پاییز"نوشته و کارگردانی"نادر برهانیمرند"؛ تهران، تئاترشهر، تالار سایه؛ 1382، تهران، روزنامه جوان، شماره 1146؛ 1381 نگارش نقد نمایش"همان همیشگی" نوشته و کارگردانی"ریما رامینفر" ؛ تهران، تئاترشهر، تالار سایه؛ 1381، تهران، ماهنامه صحنه، شماره 3؛ 1381 نگارش نقد نمایش"دایره بسته" نوشته"اریش ماریا مارک" به کارگردانی"منیژه محامدی"؛ تهران، تئاترشهر، تالار قشقایی؛ 1381، تهران، ماهنامه صحنه، شماره 3؛ 1381 نگارش نقد نمایش"همان همیشگی" نوشته و کارگردانی"ریما رامینفر"؛ تهران، تئاترشهر، تالار سایه؛ 1381، تهران، روزنامه تهران تایمز، شماره 228؛ 1381 نگارش نقد نمایش"دایره بسته" نوشته"اریش ماریا مارک" به کارگردانی"منیژه محامدی"؛ تهران، تئاترشهر، تالار قشقایی؛ 1381، تهران، روزنامه تهران تایمز، شماره 228؛ 1381 نگارش نقد نمایش"مادر همه آن اسفندیاران" نوشته"حسن باستانی" به کارگردانی"مریم معترف"؛ تهران، تئاترشهر، تالار قشقایی؛ 1381؛ تهران، روزنامه تهران تایمز، شماره 228؛ 1381 نگارش نقد نمایش"مادر همه آن اسفندیاران" نوشته"حسن باستانی" به کارگردانی"مریم معترف"؛ تهران، تئاترشهر، تالار قشقایی؛ 1381؛ تهران، روزنامه جوان، شماره 1102؛ 1381 نگارش نقد نمایش"دایره بسته" نوشته"اریش ماریا مارک" به کارگردانی"منیژه محامدی"؛ تهران، تئاترشهر، تالار قشقایی؛ 1381، تهران، روزنامه جوان، شماره 1096؛ 1381 نگارش نقد نمایش"هفت قبیله گمشده" نوشته و کارگردانی"قطبالدین صادقی" ؛ تهران، تئاترشهر، تالار چهارسو؛ تهران، روزنامه آفرینش؛ سال(؟) نگارش نقد نمایش"دزد دریایی" نوشته و کارگردانی"امیر دژاکام"؛ تهران، تئاترشهر، تالار قشقایی؛ تهران، روزنامه آفرینش؛ سال(؟) نگارش نقد نمایش"خانه برناردآلبا" به کارگردانی"روبرتوچولی" ؛ تهران، تئاترشهر، تالار اصلی؛ 1381؛ تهران، ماهنامه سینما تئاتر، شماره 54؛ 1381 نگارش نقد نمایش"روز رستاخیز" بازنویسی"محمد چرمشیر و فرهاد مهندسپور" به کارگردانی"فرهاد مهندسپور"؛ تهران، تئاترشهر؛ 1381، تهران، ماهنامه سینما تئاتر، شماره 53؛ 1381 نگارش نقد نمایش "بسه دیگه خفه شو"نوشته"محمد چرمشیر" به کارگردانی"آتیلا پسیانی"؛ تهران، تئاترشهر؛ 1381، تهران، ماهنامه سینما تئاتر، شماره 53؛ 1381 نگارش نقد نمایش"عشق روی خرپشته" به کارگردانی"رضا ژیان"؛ تهران، تئاترشهر، تالار سایه؛ 1380، تهران، روزنامه آفرینش، شماره 1299؛ 1380 نگارش نقد نمایش"واکس مرده شوران" نوشته و کارگردانی"کوروش نریمانی" ؛ تهران، تئاترشهر، تالار چهارسو؛، 1380؛ تهران، روزنامه آفرینش، شماره 1274؛ 1380 نگارش نقد نمایش"داروگیران پهلوان" به کارگردانی"سیدمحمدجواد طاهری"؛ تهران، تئاترشهر، تالار قشقایی؛ 1380، تهران، روزنامه آفرینش، شماره 1269؛ 1380 نگارش نقد نمایش "قصیده بلند باران" به کارگردانی"حسین پارسایی"؛ تهران، تئاترشهر، تالار سایه؛ 1380؛ تهران، روزنامه آفرینش، شماره 1269؛ 1380 نگارش نقد نمایش"شهرزاد هورالهویزه" نوشته و کارگردانی"میلاد اکبرنژاد"؛ تهران، تالار مولوی؛ 1380؛ تهران، روزنامه آفرینش، شماره 1268؛ 1380 نگارش نقد نمایش"دیر راهبان" به کارگردانی"فرهاد مهندسپور"؛ تهران، تئاترشهر، تالار سایه؛ 1380؛ تهران، روزنامه آفرینش، شماره 1255؛ 1380 نگارش نقد نمایش"کرگدن" نوشته"اوژن یونسکو" به کارگردانی"وحید رهبانی"؛ تهران، تئاترشهر، تالار نو؛ 1380 تهران، روزنامه آفرینش، شماره 1232؛ 1380 نگارش نقد دو نمایش همراه"مش رحیم" و"گلدونه خانوم" نوشته و کارگردانی"اسماعیل خلج"؛ تهران، تئاترشهر، 1380؛ تهران، روزنامه آفرینش، شماره 1208؛ 1380 نگارش نقد نمایش"هنر" نوشته"یاسمینا رضا" به کارگردانی"داوود رشیدی" ؛ تهران، تئاترشهر، تالار چهارسو؛ 1380؛ تهران، روزنامه آفرینش، شماره 1202؛ 1380 نگارش نقد نمایش"مدآ" نوشته"ژان آنوی" به کارگردانی"محسن حسینی"؛ تهران، تئاترشهر، تالار سایه؛ 1380؛ تهران، روزنامه آفرینش، شماره 1169؛ 1380 نگارش نقد نمایش"رژیسورها نمیمیرند" نوشته و کارگردانی"حسین کیانی" ؛ تهران، تئاترشهر، تالار قشقایی؛ 1380، تهران، روزنامه تهران تایمز، شماره 141؛ 1380 نگارش نقد نمایش"رژیسورها نمیمیرند" نوشته و کارگردانی "حسین کیانی"؛ تهران، تئاترشهر، تالار قشقایی؛ 1380، تهران، روزنامه آفرینش، شماره 1157؛ 1380 نگارش نقد نمایش"شب سیزدهم" به کارگردانی"حمید امجد"؛ تهران، تئاترشهر، تالار اصلی؛ 1379، تهران، روزنامه تهران تایمز، شماره 214؛ 1379 نگارش نقد نمایش"شام آخر" نوشته و کارگردانی"فرهاد آئیش"؛ تهران، فرهنگسرای نیاوران، 1379؛ تهران، روزنامه"آفرینش"، شماره 951؛ 1379 نگارش نقد نمایش"شام آخر" نوشته و کارگردانی"فرهاد آئیش"؛ تهران، فرهنگسرای نیاوران، 1379؛ تهران، روزنامه تهران تایمز، شماره 206؛ 1379 نگارش نقد نمایش"خشم و هیاهو" نوشته و کارگردانی"مهرداد رایانیمخصوص"؛ تهران، تئاترشهر، تالار سایه؛ 1379، تهران،روزنامه تهران تایمز، شماره 101؛ 1379 نگارش نقد نمایش"خشم و هیاهو" نوشته و کارگردانی"مهرداد رایانیمخصوص"؛ تهران، تئاترشهر، تالار سایه؛ 1379، تهران،روزنامه آفرینش؛ 1379 نگارش نقد نمایشهای همراه"تقصیر" و"32 دقیقه از اجرا" نوشته و کارگردانی"فرهاد آئیش"؛ تهران، تئاترشهر، تالار قشقایی؛ 1379، تهران، روزنامه "آفرینش"؛ 1379 نگارش نقد نمایش"هشتمین سفر سندباد" نوشته "بهرام بیضایی" به کارگردانی"کیومرث مرادی"؛ تهران، تئاترشهر، تالار سایه؛ 1379، تهران، روزنامه جوان، شماره 367؛ 1379 نگارش نقد نمایش"هشتمین سفر سندباد" نوشته "بهرام بیضایی" به کارگردانی"کیومرث مرادی"؛ تهرن، تئاترشهر، تالار سایه؛ 1379، تهران، روزنامه تهران تایمز، شماره 41؛ 1379 نگارش نقد نمایش"مجلس نامه" نوشته و کارگردانی"محمد رحمانیان"؛ تهران، تئاترشهر، تالار چهارسو؛ 1378، تهران، روزنامه جوان، شماره 232؛ 1378 نگارش نقد نمایش"مصاحبه" نوشته و کارگردانی"محمد رحمانیان" ؛ تهران، تئاترشهر، تالار چهارسو؛ 1378، تهران، روزنامه جوان، شماره 232؛ 1378 نگارش نقد نمایش"آژدهاک" نوشته "بهرام بیضایی" به کارگردانی"سپیده نظریپور"؛ تهران، تئاترشهر، تالار شماره 2؛ 1378، تهران، روزنامه جوان، شماره 110؛ 1378 نگارش نقد نمایش"جنایت و مکافات" نوشته"رویا اسدی" به کارگردانی"میکاییل شهرستانی" ؛ تهران، تئاترشهر؛ 1377، تهران، روزنامه"تهران تایمز" ، شماره 233؛ 1377 نگارش نقد نمایش"شبی در تهران" نوشته "محمد چرمشیر" به کارگردانی"گلاب آدینه"؛ تهران، تئاترشهر، تالار اصلی؛ 1377، تهران، روزنامه تهران تایمز، شماره 224؛ 1377 نگارش نقد نمایش"عزیز مایی" نوشته و کارگردانی"مهرداد رایانیمخصوص" ؛ تهران، تئاترشهر، تالار شماره 2؛ 1377؛ تهران، روزنامه تهران تایمز؛ شماره 196؛ 1377 نگارش نقد نمایش"لیلا" نوشته"محمد چرمشیر" به کارگردانی"سپیده نظریپور"؛ تهران، تئاترشهر، تالار شماره 2؛ 1377، تهران، روزنامه تهران تایمز، شماره 192؛ 1377 نگارش نقد نمایش"شاعر" نوشته"داریو نیکودمی" به کارگردانی"مسعود کرامتی"؛ تهران، تئاترشهر، تالار قشقایی؛ 1377؛ تهران، روزنامه تهران تایمز، شماره 116؛ 1377 نگارش نقد نمایش"همچون کوچهای بیانتها" نوشته و کارگردانی"سیروس شاملو" ؛ تهران، تئاترشهر، تالار قشقایی، 1377؛ تهران، روزنامه تهران تایمز، شماره 109؛ 1377 نگارش نقد نمایش"پدر" به کارگردانی"محمودرضا رحیمی"؛ تهران، تئاترشهر؛ 1377؛ تهران، روزنامه تهران تایمز، شماره 83؛ 1377 نگارش نقد نمایش"پچ پچه" نوشته"محمد چرمشیر" به کارگردانی"فاطمه نقوی"؛ تهران، تئاترشهر ، تالار شماره 2؛ 1377، تهران، روزنامه تهران تایمز، شماره 77؛ 1377 نگارش نقد نمایش"شمس" نوشته"نصرالله قادری" به کارگردانی"امیر دژاکام"؛ تهران، تئاترشهر، تالار اصلی؛ 1377، تهران، روزنامه تهران تایمز، شماره 66؛ 1377 نگارش نقد نمایش"بانوآئویی" نوشته"میشیما یوکیو" به کارگردانی"بهرام بیضایی"؛ تهران، تئاترشهر، تالار قشقایی؛ 1377؛ تهران، روزنامه تهران تایمز، شماره 41؛ 1377 نگارش نقد نمایش"عاشق کشون" نوشته"محمد چرمشیر" به کارگردانی"سیاوش طهمورث"؛ تهران، تئاترشهر، تالار اصلی؛ 1377، تهران، روزنامه تهران تایمز، شماره 19؛ 1377 نگارش نقد نمایش"روز از نو" نوشته"داریوفو" به کارگردانی"منیژه محامدی"؛ تهران، تئاترشهر، تالار شماره 2؛ 1377، تهران، روزنامه آفرینش، شماره 183؛ 1377 نگارش نقد نمایش"یک روز شگفتانگیز برای دانشمند بزرگ وو" نویسنده"گمنام" به کارگردانی"علی رفیعی"؛ تهران، تالار وحدت؛ 1376، تهران، روزنامه آفرینش، شماره 172؛ 1376 نگارش نقد نمایش"دوستان بامحبت" نوشته"حمید جبلی" به کارگردانی"رضا ژیان"؛ تهران، تئاترشهر، تالار اصلی؛ 1376، تهران، روزنامه آفرینش، شماره 172؛ 1376 نگارش نقد نمایش"کارنامه بندار بیدخش" نوشته و کارگردانی"بهرام بیضایی" ؛ تهران، تئاترشهر، تالار چهارسو؛ 1376، تهران، روزنامه آفرینش، شماره 167؛ 1376 نگارش نقد نمایش"کارنامه بندار بیدخش" نوشته و کارگردانی"بهرام بیضایی"؛ تهران، تئاترشهر، تالار چهارسو؛ 1376، تهران، روزنامه ایران نیوز، شماره(؟)؛ 1376 نگارش نقد نمایش"آن سوی آینه" نوشته مشترک"آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفینیا" به کارگردانی"آزیتا حاجیان"؛ تهران، تئاترشهر، تالار اصلی؛ 1376، تهران، روزنامه آفرینش، شماره 134؛ 1376 نگارش نقد نمایش"آمیز قلمدون" نوشته"اکبر رادی" به کارگردانی"هادی مرزبان"؛ تهران، تئاترشهر، تالار چهارسو؛ 1376؛ تهران، روزنامه ایران نیوز؛ 1376 نگارش نقد نمایش"شعبده و طلسم" نوشته"چیستا یثربی" به کارگردانی"شهره سلطانی"؛ تهران، تئاترشهر، تالار شماره 2؛ 1376، تهران، روزنامه آفرینش، شماره 106؛ 1376 نگارش نقد نمایش"حماسه بز زنگولهپا" نوشته و کارگردانی"جواد ذوالفقاری" ؛ تهران، تئاترشهر، تالار اصلی؛ 1376، تهران، روزنامه آفرینش، شماره 96؛ 1376 نگارش نقد نمایش"سلطان مار" نوشته"بهرام بیضایی" به کارگردانی"شهره لرستانی"؛ تهران، تئاترشهر، تالار اصلی؛ 1376، تهران، روزنامه ایران نیوز؛ 1376 نگارش نقد نمایش"شاخک نقرهای" نوشته و کارگردانی"مرجان امیرارجمند" ؛ تهران، تئاترشهر، تالار شماره 2؛ 1376، تهران، روزنامه آفرینش، شماره 82؛ 1376 نگارش نقد نمایش"شاخک نقرهای" نوشته و کارگردانی"مرجان امیرارجمند"؛ تهران، تئاترشهر، تالار شماره 2؛ 1376، تهران، روزنامه ایران نیوز؛ 1376 نگارش نقد نمایش"سلطان مار" نوشته"بهرام بیضایی" به کارگردانی"گلاب آدینه"؛ تهران، فرهنگسرای شفق(دانشجو)؛ 1376، تهران، روزنامه ایران نیوز؛ 1376 نگارش نقد نمایش "دخترک شب طولانی" نوشته"چیستا یثربی" به کارگردانی"سیما تیرانداز"؛ تهران، تئاترشهر، تالار چهارسو؛ 1376، تهران، روزنامه ایران نیوز؛ 1376 نگارش نقد نمایش"عشق آباد" نوشته و کارگردانی"داود میرباقری" ؛ تهران، تئاترشهر، تالار اصلی؛ 1376، تهران، روزنامه ایران نیوز؛ 1376 گفتوگو با دکتر "مجید شریف خدایی" رئیس مرکز هنرهای نمایشی؛ تهران، روزنامه آفرینش، شماره 1265؛ 1380 نگارش یادداشت با عنوان"آغاز بیستمین صحنه صلح و اندیشه"؛ تهران، روزنامه آفرینش، شماره 1265؛ 1380 گفتوگو با "مجید شریفخدایی" رئیس مرکز هنرهای نمایشی؛ تهران، روزنامه آفرینش، شماره 1264؛ 1380 نگارش یادداشت با عنوان"در حاشیه جشنواره تئاتر ایرانزمین، جشنوارهای با اعمال شاقه"؛ تهران، روزنامه آفرینش، شماره 1206؛ 1380 گفتوگو با "محمد دشتگلی" رئیس هماهنگی تئاتر استانها در مرکز هنرهای نمایشی؛ تهران، روزنامه آفرینش، شماره 1197؛ 1380 نگارش مقاله با عنوان"تئاتر شهرستانها را دریابید"؛ تهران، روزنامه آفرینش، شماره 1191؛ 1380 گفتوگو با "محمد دشتگلی" رئیس هماهنگی تئاتر استانها در مرکز هنرهای نمایشی؛ تهران، روزنامه آفرینش، شماره 1191؛ 1380 گفتوگو با "سعدی افشار"؛ تهران، روزنامه تهران تایمز، شماره 75؛ 1380 گفتوگو با "مجید افشار"؛ تهران، روزنامه تهران تایمز، شماره 72؛ 1380 نگارش یادداشت با عنوان"اختصاص تالار سنگلج به اجرای نمایشهای سنتی، قابل تحسین اما..."؛ تهران، روزنامه آفرینش، شماره 1099؛ 1380 نگارش یادداشت با عنوان"نمایشهای سنتی- آیینی و پرسشهای بیپاسخ"؛ تهران، روزنامه آفرینش، شماره 1096؛ 1380 نگارش یادداشت با عنوان"به حال این تئاتر باید گریست"؛ تهران، روزنامه آفرینش، شماره 1056؛ 1380 نگارش یادداشت با عنوان"اندوختههای ضعیف ما در تئاتر دینی"؛ تهران، روزنامه آفرینش، شماره 1030؛ 1380 نگارش یادداشت با عنوان"خبرنگاران و کارت خبرنگاری جشنواره تئاتر،یک نمایشنامه در 7 پرده"؛ تهران، روزنامه آفرینش، شماره 983؛ 1379 نگارش یادداشت با عنوان"بلیطهای گران، علاقهمندان نگران"؛ تهران، روزنامه آفرینش، شماره 982؛ 1379 گفتوگو با "نصرالله قادری" رییس کانون ملی منتقدان تئاتر ایران؛ تهران، روزنامه آفرینش شماره 950؛ 1379 گفتوگو با "نصرالله قادری" رییس کانون ملی منتقدان تئاتر ایران؛ تهران، روزنامه آفرینش شماره 949؛ 1379 گفتوگو با "نصرالله قادری" رییس کانون ملی منتقدان تئاتر ایران؛ تهران، روزنامه آفرینش شماره 946؛ 1379 گفتوگو با "نصرالله قادری" رییس کانون ملی منتقدان تئاتر ایران؛ تهران، روزنامه آفرینش شماره 945؛ 1379 نگارش یادداشت با عنوان"گروههای تئاتر، جشنوارههای خارجی و... عدم انتقادپذیری"؛ تهران، روزنامه آفرینش، شماره 925؛ 1379 نگارش یادداشت با عنوان"نقدهای مصلحتی و رفاقتی"؛ تهران، روزنامه آفرینش، شماره 900؛ 1379 نگارش یادداشت با عنوان"طلیعهای جدید فراروی نقد تئاتر" ؛ تهران، روزنامه آفرینش، شماره 853؛ 1379 نگارش یادداشت با عنوان"تعزیه، هنر فراموش شده"؛ تهران، روزنامه آفرینش، شماره(؟) ؛ 1379 نگارش یادداشت با عنوان"بیاحترامی به مطبوعاتیها چرا؟"؛ تهران، روزنامه آفرینش، شماره 829؛ 1379 نگارش یادداشت با عنوان"خانه تئاتر ساکت و خاموش" تهران، روزنامه آفرینش، شماره 817؛ 1379 گزارش کامل "مراسم بزرگداشت روز جهانی تئاتر"؛ تهران، روزنامه آفرینش شماره 188؛ 1377 گزارش کامل "مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره تئاتر فجر"؛ تهران، روزنامه ایران نیوز؛ 1376 مدیر روابط عمومی و تبلیغات نمایش"مرغابی وحشی" به کارگردانی"نادر برهانیمرند"؛ تهران، تئاترشهر، تالار چهارسو؛ 1386 مدیر روابط عمومی و تبلیغات نمایش"عید پاک" به کارگردانی"حسن باستانی"؛ تهران، تئاترشهر، تالار نو؛ 1385 مدیر روابط عمومی و تبلیغات نمایش "نوای اسرارآمیز" به کارگردانی"سهراب سلیمی"؛ تهران، تئاترشهر، تالار چهارسو؛ 1385 سردبیر و مدیر اجرایی ماهنامه تخصصی خانه تئاتر؛ 85-1386 عضو تیم منتقدان دوازدهمین جشنواره تئاتر دفاع مقدس؛ سنندج؛ 1386 عضو تیم منتقدان دهمین جشنو
ارسال شده توسط: مدیرسایت
|
|
تصویری از گرامیداشت پانزدهمین سالگرد تاسیس
گروه تئاتر جوان میبد و اختتامیه نمایش سی مرغ ، سیمرغ
(آبان ماه 1391)
تصویری از آخرین روز حضور کوروش زارعی در کارگاه نمایش گروه ( شهریور ماه 1392 )